pediatra-lodz.pl

Pediata łódź
Odpowiedzi na setki pytań dotyczących pierwszych 46 tygodni życia dziecka:
  • dlaczego warto karmić piersią
  • co zrobić, aby dziecko przespało spokojnie całą noc
  • kiedy można ponownie rozpocząć współżycie
www.pediatra-lodz.pl

pulmonolodzy.com.pl

pulmonolodzy Łódź
Znakomite źródło informacji na temat:
  • leczenia i profilaktyki kaszlu
  • chorób płuc
  • gdzie szukać pomocy z alergią
  • czy katar to też choroba?
www.pulmonolodzy.com.pl

Miesięczne archiwum: Luty 2010

Www.Maxmedicum.Pl

Zimą dbamy o skórę w odpowiedni sposób ją nawilżając…

Stoper Dla Łasuchów.

STOPER DLA ŁASUCHÓW – to najlepsza dieta "cud".

Każdy, kto próbował zrzucić choć dwa kilogramy samym tylko postanowieniem zmniej

Kwiaty Mogą Wrócić Do Szpitala?

Czy dyrekcje szpitali wezmą pod uwagę badania brytyjskich naukowców?
I pozwolą na powrót kwiatów na szpitalne stoliki?

Jak żyć w rodzinie schizofreników

Ilość odpowiedzi – 0

Lek przeciwgrzybiczny z dzbanecznika

Nepenthes khasiana to roślina owadożerna z rodziny dzbanecznikowatych. Jest endemitem i występuje wyłącznie na wzgórzach Khasi w indyjskim stanie Assam. Tubylcy tradycyjnie wypijają ciecz wypełniającą liście pułapkowe, wierząc w jej właściwości lecznicze. Okazuje się, że praktyka wcale nie jest pozbawiona sensu, ponieważ roślina zawiera naturalne substancje przeciwgrzybiczne .

Ściśnij ramię, a pomożesz sercu

Czasowe wstrzymanie przepływu krwi w ramieniu ograniczenia uszkodzenia serca u osób z zawałem . Duńscy naukowcy sądzą, że procedura ta uruchamia w sercu naturalne mechanizmy przeciwdziałające niedoborom tlenu.

Podczas podróży zapadają na inne choroby

Podróżując po świecie, kobiety i mężczyźni zapadają na różne choroby . Panie wydają się bardziej podatne na problemy żołądkowo-jelitowe, a panowie częściej zarażają się chorobami przenoszonymi drogą płciową oraz różnego rodzaju gorączkami ( Clinical Infectious Diseases ).

Witamina B3 lekiem na udar mózgu?

Podanie witaminy B3 (niacyny) w krótkim czasie po udarze mózgu może znacząco poprawić stan zdrowia pacjentów – sugerują badacze z Henry Ford Hospital w Detroit. Przeprowadzone przez nich studium dotyczyło co prawda szczurów, lecz reakcje na niacynę, które doprowadziły do wyleczenia u szczurów, występują także u ludzi.

Gen pozwala odzyskać słuch

Amerykańscy naukowcy odkryli gen, którego wstrzyknięcie do ucha w ciągu 10 dni od ogłuszającego wydarzenia pozwala odzyskać zdolność słyszenia . Math1 umożliwia naprawę uszkodzonych komórek rzęsatych narządu Cortiego.

Laser i detektor zamiast mikroskopu

Naukowcy z University of Missouri opracowali interesującą metodę wykrywania przerzutów czerniaka (nowotworu skóry wywodzącego się z komórek zwanych melanocytami) w węzłach chłonnych . Zaproponowana technika polega na wykrywaniu ultradźwięków wytwarzanych podczas uwalniania energii dostarczonej wcześniej do komórek nowotworowych za pomocą lasera .

Polecamy:

fotograf ślubny kraków